Kliendiportaal

Kliendiportaal teeb ostjate ja kaupmeeste elu mugavamaks

Plastikust kliendikaardi kõrval eelistatakse järjest rohkem virtuaalseid lahendusi, mis võimaldaks oste sooritada ja registreerida ilma füüsilist kliendikaarti kaasas kandmata. Selline lahendus on nüüd saadaval ka Buum kassa- ja laotarkvara lisamoodulina. Kliendiportaali saab siduda olemasoleva kodulehega ning seda saab enda ettevõtte järgi kohandada. Kui oled juba Buumi kasutaja, käib kliendiportaali integreerimine lihtsalt.

 Püsikliendi andmed on väärtus

Klientide registreerimine ja kliendiandmete kogumine on kaupmehe jaoks suur väärtus. Ostukäitumise põhjal on võimalik klientidele teha suunatud reklaami, kuid selleks on vaja, et kliendiandmed oleksid turvaliselt hoitud ja alati ajakohased.

Kliendiportaalis on ostjatel lihtne end kliendiks registreerida ja oma andmeid uuendada. Kui plastikkaardi andmeid tuleb uuendada infoletis, siis virtuaalse kaardi puhul saab iga klient ise oma andmeid värskendada, juhuks kui e-post või aadress peaks muutuma.

 Virtuaalne kliendikaart – alati taskus

Kliendiportaalis on klientidel võimalik endale luua QR-koodi põhine virtuaalne kliendikaart, mida saab kaupluses otse mobiiltelefonist näidata.

Paljud inimesed tasuvad juba täna oma ostude eest mobiiliga. Virtuaalse kliendikaardi puhul on võimalik kliendisoodustusi mobiili abil kasutada ning ostu registreerimiseks ei pea füüsilist kliendikaarti kaasas olema.

Paralleelselt virtuaalkaardiga võib kasutusse jääda ka seni kasutusel olnud plastikkaart või ID-kaardi põhine lahendus. Uus lahendus pakub klientidele lisavõimalust ja täiendavat mugavust ostu registreerimisel, võimaldades kliendiks registreeruda ka neil, kes plastikkaarti ei soovi.

 E-kviitungid ühes kohas

Kliendiportaali kasutusse võtmisel saavad püsikliendid edaspidi oma ostuajalugu vaadata kliendiportaalist ning andmed jooksevad sinna Buumi süsteemist. Võimalik on seadistada, et pabertšekke ei trükitaks enam automaatselt välja, vaid need on kliendile kättesaadavad elektroonilises keskkonnas.

Pabertšekkidest loobumine on suur samm rohelise tuleviku suunas, aidates säästa tonnide viisi paberit, mis muidu lendaks prügikasti.

Lisaväärtusena ei pea kliendid garantii jaoks paberkujul tšekke alles hoidma. Kviitungeid saab sirvida kuude kaupa või otsida konkreetse ostukuupäeva järgi.

 Millest alustada?

Virtuaalse kliendiportaali tellimiseks võta ühendust meie klienditoega, kes aitab välja selgitada, milliseid järgmiseid samme on vaja astuda, et lahendus Buumi tarkvaraga integreerida.

Kliendiportaali saab siduda juba olemasoleva kodulehega, samuti saame aidata uue kodulehekülje ja maandumislehe loomisega, kui selleks peaks olema vajadus.

Kliendiportaali moodul koos virtuaalse kliendikaardiga on kindlasti kuluefektiivsem kui ise nullist sarnase süsteemi ehitamine. Portaali väljanägemise saab kujundada oma kaupluse visuaalse identiteedi järgi ja võimalik on luua eriseadistusi, näiteks milliseid kliendiandmeid kogutakse jne.

Lahendus ühildub Buumi tarkvaraga ja on loodud Eesti kaubandusettevõtete vajadusi silmas pidades.

 Võta meiega ühendust

IDSID Süsteemide OÜ