Magento või WooCommerce?

Magento ja WooCommerce on kaks kõige populaarsemat e-poe platvormi maailmas.
Ehkki leidub mõningaid sarnasusi, on Magento oluliselt keerulisem ja võimekam e-poe platvorm, kui WooCommerce, mis on tegelikult vaid WordPressi lisamoodul. Hoolimata sarnasustest on platvormid väga erinevad ning mõlema platvormi kasutusjuhud sageli üsna erinevad.

 
detailed-comparison-magento-wordpress.png
 

Magento

Magento 2 on võimekas e-poe platvorm, millel on nii tasuta avatud lähtekoodiga versioon, kui ka veelgi võimekam Enterprise'i versioon. Magento on vaieldamatult võimekaim e-kaubanduse platvorm turul ning katab nii väikeettevõtete kui ka suurte e-kaubandusega tegelevate ettevõtete vajadused.

Suurim erinevus Magento ja WooCommerce vahel on see, et Magento on varustatud paljude e-kaubanduse jaoks vajalike funktsionaalsustega, mis WooCommerceil puuduvad, muutes selle palju võimekamaks lahenduseks. Kuna tegemist on mahuka rakendusega, on selle hooldamine ja arendamine sageli kulukam. Magento suurim nõrkus on see, et see pole WooCommerceiga võrreldes tugev sisuhalduse poolelt. Lahendusena kasutatakse siin tihti Wordpressi CMS võimekuse integreerimist Magentoga.


Plussid

  • Tulevkukindel - sobib ka suurte ja keerukate lahenduste ülesehituseks

  • Kvaliteetsete arendajate ja agentuuride suur kogukond

  • Suur hulk baasfunktsionaalsuseid

  • E-kaubanduse fookusega lahendus erinevalt WooCommerceist

  • MVC raamistik skaleeritavuse jaoks

  • Tugevad B2B e-kaubanduse võimalused

  • Multistore baaslahendusena

  • Võimekus suurte ja keerukate kataloogide ülesehituseks

  • Võimekas tellimuste haldamise funktsionaalsus

  • Võimekas makse- ja saatmishaldus

  • Võimekad reklaamihalduse lahendused

Miinused

  • Tavaliselt nõuab suuremat alginvesteeringut

  • Pikem õppimiskõver

  • Baasfunktsionaalsusena nõrk CMS lahendus

  • Kõrgema hoolduskuluga

  • Enamik laiendusi on tasulised

  • Front-endi haldamine on keerulisem

  • Serverimajutus on kulukam

WooCommerce

WooCommerce on WordPressi lisamoodul ning on enimkasutatud e-kaubanduse platvorm maailmas. WooCommerce sobib suurepäraselt lihtsamate e-kaubanduse saitide jaoks, millel on ka suur sisuvajadus.

WooCommerce tugineb paljudele lisamoodulitele, kuna WooCommerce'i baasfunktsionaalsus on üsna piiratud. Siinkohal võib WooCommerce muutuda keerukaks, kuna funktsioonide saavutamiseks on vaja palju lisamooduleid ja lõpuks on kõigi nende lisamoodulite kooshoidmine üsna tülikas. Lisaks on WooCommerce toodete ja tellimuste haldamise võimalused üsna piiratud.


Plussid

  • WordPressi lisamoodul (saate WordPress CMS-i lisaväärtuse)

  • Tavaliselt madalamad omamiskulud

  • Lihtne alustada

  • Lühem õppimiskõver

  • Toimib hästi sisule keskendunud saitidega, mis saavad kasutada WordPress CMS-i võimalusi

  • Saadaval on palju tasuta lisamooduleid

  • Enamikul juhtudel on serverimajutus odavam

Miinused

  • Nõrk andmebaasi arhitektuur suure tellimumahu ja mastaapsuse saavutamiseks

  • Ideaalse funktsionaalsuse saavutamiseks on sageli vaja palju täiendavaid lisamooduleid, mis võivad põhjustada versioonikonflikte, vigu ning turvariske

  • Minimaalsed baasfunktsioonid

  • Nõrgad tooteinfo võimalused suurte ja keerukate kataloogide jaoks

  • Suuremaid lahendusi keerukas üles ehitada

  • Paljud lisamoodulid on arendatud ebakvaliteetselt ning on madala turvalisusega

Järeldus

Kui olete ambitsioonikas kaubandusettevõte, millel on suur tootevalik, keerulised äriprotsessid, B2B e-kaubanduse suund, liidestused erinevate tarkvaralahendustega, sobib Magento tõenäoliselt paremini. WooCommerce sobib paremini suure sisuvajadusega saitide jaoks, kus e-kaubandus on teisejärguline.


Suurema rakenduse haldamisega seotud keerukuse ja üldkulude tõttu võite kulutada Magento arendusele umbes kaks korda rohkem kui WooCommerce'ile. Kui teil on keerulised äriprotsessid, siis võib ka Woocommerce oma lisamoodulitele tugineva lahendusega üsna kalliks maksma minna.

Proovige põhjalikult analüüsida funktsionaalsuseid mida vajate praegu ja tulevikus, et teha kindlaks, milline platvorm sobib teie tulevikuvajadustega kõige paremini. Asi pole alati selles, mida te täna vajate, vaid rohkem selles, mida vajate järgmise kolme kuni viie aasta jooksul, kuna uue plavtormi püstipanek on kallis protsess.


Kasutatud kirjandus: https://trellis.co/blog/magento-vs-woocommerce-comparison-2/

IDS