Kliendikiosk

Kliendikiosk on kiire ja mugav lahendus, mille abil saab uue kliendi püsikliendiks registreerida või olemasoleva kliendi andmeid kontrollida ja värskendada.

Kliendikioskiga on GDPR nõuded alati täidetud!

 

Kuidas see töötab?

Kui klient soovib ennast registreerida ID-kaardi abil, sisestab ta kaardi lugejasse. Süsteem loeb ID-kaardi pealt kliendi ees- ja perekonnanime ning sünnikuupäeva. Ülejäänud andmed täidab klient ise ning annab nõusoleku andmete töötlemiseks.

Kui kliendil ID-kaarti ei ole või ei soovi ta seda kasutada, saab klient luua omale virtuaalse kliendikaardi. Klient täidab kliendikioskis ankeedi ning peale nõusoleku andmist andmete töötlemiseks, saadab süsteem talle e-mailile unikaalse QR koodi.

QR-koodi abil saab klient ennast edaspidi mugavalt kassas identifitseerida. Virtuaalse kliendikaardi koos QR-koodiga võib salvestada telefoni või soovi korral välja trükkida.

Kliendikiosk1.jpg
Kliendikiosk2.jpg

Millist infot kliendikiosk küsib?

Kliendikioskit saab seadistada vastavalt vajadusele. Täidetavate andmeväljade sisu, järjekord ja kohustuslikkus on seadistustes määratav.

Milline kliendikiosk välja näeb?

Kliendikiosk on pakitud nägusasse looduslähedasest kasevineerist korpusesse.
Kliendikioski tarkvarale saab teha kaupmehe visuaalsele identiteedile vastava disaini, kasutada sobivat logo, värvipaletti ja tüpograafiart.
Kui kliendikioskit parasjagu ei kasutata, saab seal kuvada reklaame.

Integratsioon

Kliendikioskit saab integreerida enamuse kasutatavate kassasüsteemide või majandustarkvaradega läbi vastava API.

Küsi lisa, kas see sobib ka Teie süsteemiga.